Brev:
Hmm mad ...
1. august 2009
Alder:
4 mdr.
Hmm mad ...
Hej Helen.. så er jeg her igen..; )
Tak for dine tidliger svar...
Lidt baggrund´s info får du lige
Louie er nu 4.5 mdr vejer 8.3 g er 69 lang.. kææmpe bebsen..så hen fejler bestemt ik noget på den konto!!
Han har haft megen besvær med at sove om dagen, som vi har snakket om tidliger.. vågner stadig efter 45 min, men er dog for et meste til at få til at sove nemt igen, det er kommet takt med at vi laver hans mme med johannesbrødskerne mel. og særligt after grøden er kommet på banen. Det har stoppet det meste af tilbageløb han var plaget af..
han begyndte at smage på grød, da han var 3.5 mdr og spiser det nu med stor iver.
Problemet ligger dog i jeg er bange for han ik får nok væske-
Han GIDER bare IKKE sine flasker mere.. overhovedet!! han blir ked og sur og tvær efter alt fra 10-40 ml( har prøvet andre mærker for at se om det var smagen).
De eneste flasker der glider ned er nat flaskerne som varierre fra et til to måltider. så der får han med sikkerhed 400-425ml dsgligt.
Min tanke er om det er ok han snart får 3.grød/grøntsags (da han pt er ope på 2) måltider eller?? han spiser ske med med stor iver og vil altid gerne spise det..
han følger egentlig meget godt dine dagplaner for hans alder, dog uden alle de flasker ..
han bliver puttet til natten ca 20 med en flaske som han ik altid vil have (når han sover er jeg begyndt at give ham den i søvne.
sover så nogen gange til kl 01 hvor han spiser 200-225 ml mme og fpe mad igen mellem 05-06, og sover så videre til ca 07.
andre gange springer han måltidet over kl 01 og får så mad ca 05
idat fik han flaske kl 01 og sov videre til 07, og ville ik have flaske.. prøvede igen et par hgange mellem 07-08.30.. uden hel- så pga han pev og var tvær fik han grød ca 8.30 og spiste det med stor tilfredshed,,,
så hvordan får jeg mere væske i ham og er det ok han spiser ske mad ca 3 gange dagligt i så tidlig en alder..
what to do....??
Mange hilsner
Tilde